Tuesday, 5 April 2011

yea, dat's rite!

Ahaks! sedar tak sedar,,dah dah 3 bulan lebih tinggalkan zaman sekolah..tapi rasanya baru semalam balik dari sekolah..huhuh..bukan pa,,actually, aku da rindu sangat ngan suasana masa sekola dulu.hehe.kenangan pahit manis bergelar budak sekolah..pakai uniform ag,galas beg sekolah,,classmate yg happening abes,,dormmate yg berbagai ragam..hahak..ngan cikgu2 ag,pendek kata, semua lah yg ada kena mengena ngan zaman sekolah!la ni, zaman tu dah berlalu dalam idopku.dulu mak penah cakap,nanti kita akan rindu sangat ngan zaman sekolah..tapi aku cakap"arh!!tak mungkin la mak.."hahaks!ye la.. aku cakap macam tu la masa tu sebab aku dah tak tahan dah ..asyik pakai baju sekolah, tiap2 hari rutinnya sama ja...penat lak tu!hadoihh..so, la ni, betoi la cakap mak tu..aku dah rasa nih..hmmh...

No comments:

Post a Comment